Anuala de Arhitectura București » Proiecte » Ediția 2003 » amenajări interioare
ro | en

CAPO D'[OPERA], magazin MALL

București
Autori: arh. Andrei MIHĂILESCU

Comentariul autorului

Rezolvarea proiectului a mizat pe o inclinaţie spre rigoare şi curăţenie a detaliului care se citeşte cu majuscule. Şi unui împătimit al poeziei haosului datele temei ar fi părut descurajante, aşa că, sincer, ne-am încăpăţânat să le rezolvăm.

Am pornit de la evidenţe: necesitatea integrării mai multor spaţii de expunere, pentru fiecare din brand-urile comercializate, într-unul singur, aşa fel încât ele să continue totuşi să comunice şi vizual şi spaţial, să fie distincte şi personalizate, dar în esenţă asemenea, pentru a nu privilegia un anume produs. Soluţia recurge la compartimentarea în adâncime a spaţiului, la intervale egale, cu panouri semitransparente. Acestea maschează, pentru o percepţie globală, diferenţele de identitate ale produselor, lăsând să se ghicească numai natura lor comună care formulează un mesaj unitar: magazin de haine.



Alte lucrări cu aceiași autori:

Ediția 2003, secțiunea arhitectură
Locuință
arh. Andrei MIHĂILESCU