Comentariul autorului
Prin acest proiect se urmăreşte schimbarea de imagine a oficiilor comerciale Romtelecom. Studiul a constat în găsirea celor mai bune soluţii de amenajare interioară în condiţii de eficienţă economică a investiţiei, care să reflecte orientarea fermă către client, politica comercială puternică, susţinută de o forţă de muncă înalt calificată. Unul dintre cele mai importante elemente ale soluţiei, cu impact vizual puternic, este noua abordare a spaţiului oficiului comercial. Spaţiul destinat publicului (front office) câştigă în importanţă şi se rafinează în tratare, devenind adecvat şi actual din punct de vedere estetic şi funcţional. Funcţiunile incluse în fiecare tip de spaţiu sunt fie noi, generate de noul concept, fie existente dar abordate dintr-o altă perspectivă, în vederea obţinerii scopului propus. Funcţiile pe care le îndeplinesc elementele propuse de amenajare interioară şi mobilier prin materiale, texturi, culori, lumini sunt de a linişti, proteja de stres, de a compensa abstracţia muncii, de a motiva şi mobiliza în cazul personalului propriu şi de a unifica organizarea şi comunicarea noilor valori ale companiei.
Alte lucrări cu aceiași autori: