Comentariul autorului
Conceptul pentru acest design de birou se învârte în jurul scopului principal al companiei: călătoria. Ca un omagiu adus culturii locale, spatiul de birouri a fost impartit in 4 zone, reprezentand regiunile istorice ale Romaniei, dezvoltand conceptul folosit intr-o faza prealabila pentru a reprezenta lumea.
Conceptul de orientare a fost dezvoltat în jurul conectării acestor locații geografice și a fost inspirat de limbajul vizual internațional al călătorului. Alături de elementele grafice plasate strategic pentru a stimula curiozitatea și dorința de a explora, toate brandingurile urmăresc să sporească juxtapunerea subtilă a texturilor și volumelor care definesc spațiul.
Biroul încorporează o gamă diversă de spații, de la stații de lucru la mai multe zone de lucru concentrate, cabine telefonice, săli de întâlnire, zone de colaborare, cantine, saloane și zone de jocuri. Scopul designului este de a face spațiul confortabil, jucăuș, infuzat cu un sentiment de casă pentru angajați, inspirând în același timp oamenii către obiectivul companiei: conectarea oamenilor și a locurilor.