Comentariul autorului
De la începutul procesului, s-a dorit să se încorporeze valorile companiei, limbajul grafic unic al mărcii și funcțiunile necesare, într-un mod neobișnuit de amenajare. Sursa de inspiratie pentru atmosfera generala a amenajarii au fost ilustratiile doodle care sunt parte integranta a brandingului vizual si reprezinta identitatea grafica a companiei, cat si cultura “ Make Business human to human” pe care aceasta o promoveaza.
Scopul nostru în proiect a fost să cream un spațiu de birou care să îmbine armonios diferitele fuctiuni și utilizări ale biroului cu limbajul de design al companiei și să conducă angajații într-un spațiu plăcut, cald și jucaus.
Principalele provocari ale proiectului au fost tratarea zonelor comune, și a zonei perimetrale aferente nucleului cladirii, care în situația data putea fi folosită doar pentru circulatie și depozitare. Datorită bugetului redus alocat interventiei, ne-am orientat către pastrarea a cat mai multor elemente existente si crearea unui design personalizat prin intermediul mobilierului custom.
Întrucât nu s-a dorit o zona de recepție, am împărțit spațiul comun principal, din zona de acces, intr-o zonă informală de întâlnire și work cafe, deservita de o zona de coffee point, „ascunsa” de riflajul ce sustine sigla companiei.
De asemenea, am îmbrăcat „carcasa” existenta a clădirii, intr-o combinatie de diferite moduri de a te folosi de un mobilier customizat, creand o varietate de situații care exita simultan.
Pentru fiecare element proiectat, am creat un ritm distins care funcționează în sinergie cu restul spațiului. Aceste ritmuri sunt exprimate prin folosirea de cutii de diferite dimensiuni, grile, împărțirea suprafețelor de lemn în benzi de grosimi diferite.
Am căutat să producem o experiență plăcută și nu mai puțin important– o experiență care să reprezinte spiritul companiei și al mărcii sale.