ro | en
Grohe HQ România

Grohe HQ România

Autori: arh. Sonia Troancă, arh. Andrei Crăciun
Birou de proiectare: AXS Studio

Colaboratori:
Beneficiari: Grohe România
Arhitectură clădire: ADN BA
Executant fit-out: Techno Office
Foto: arh.int. Alexandru Prodan

Comentariul autorului

Grohe este o companie recunoscută internațional pentru gama diversificată de produse și soluții pentru amenajări pe care o deține și este un lider de piață la nivel național în furnizarea obiectelor și accesoriilor sanitare.

Spațiul în care a fost relocat sediul principal din țară al companiei, se află într-una din cele mai reprezentative și moderne clădiri de birouri din capitală: Matei Millo Offices.
Spațiul amenajat este situat la etajul 1 al clădirii, se desfășoară pe o suprafață utilă de 400 mp și beneficiază de acces pe o terasă generoasă și o logie privată, ambele cu deschidere spre peisajul urban istoric înconjurător.

Amenajarea a urmărit în principal integrarea valorilor companiei și realizarea unui concept care să unifice toate elementele caracteristice brandului. Aceasta este rezultatul unei colaborări apropiate și armonioase cu reprezentanții companiei, dezvoltate pe întregul parcurs al proiectului și al implementării.

Sediul încorporează, în completarea spațiilor pentru birouri, zone de expunere a produselor comercializate și a soluțiilor pe care compania le poate oferi. Acestea au fost create cu intenția de a reda vizitatorilor o experiență memorabilă. Instalațiile și expozoarele propuse reprezintă intervenții minimaliste, materializate în forme simple și vopsite în culori neutre. Scopul principal este punerea în evidență a produselor și al caracteristicilor acestora : calitatea finisajelor, funcționalitatea lor și tehnologia.

În cadrul amenajării au fost utilizate elemente și materiale naturale, precum lemnul și marmura, care urmăresc filozofia brandului și totodată o abordare a spațiului construit într-o manieră sustenabilă și holistică. Vegetația a fost introdusă sub forma de pereți vegetali și jardiniere, care îmbogățesc spațiul și oferă o atmosferă caldă și primitoare atât pentru membrii echipei, cât și pentru vizitatori.

Paleta de culori reunește nuanțe de albastru, gri și alb, reprezentative pentru brand. Albastrul vibrant utilizat, predomină în întreaga amenajare și reflectă pasiunea și plăcerea pentru apă “Pure Freude an Wasser” și totodată exprimă perseverența companiei în ceea ce privește conceptul de durabilitate și cel de inovație.