Comentariul autorului
Pentru arhitectura educațională, adesea, studentul este obiect și nu subiect al spațiului. Însă strategia Latitudine53 de design pentru etajul 3, o imagine contrastantă între un spațiu clasic educațional și unul public dinamic, viu și animat, este rezultatul atelierelor de design participativ cu studenți și profesori.În clase, pereții sunt albi și neutri iar pardoseala și mobila sunt deschise la culoare. Studenții și profesorii sunt cei ce colorează și își apropriază spațiul. În schimb, zonele publice sunt viu colorate iar mobilierul stimulează și generează interacțiunea și colaborarea și modele non-formale de învățare. Destructurarea coridorului a fost unul dintre obiectivele principale. Design-ul pornește de la o grădină/amfiteatru în centrul spațiului căreia îi sunt subordonate celelalte spații publice și clasele. Coridorul se „dizolvă” în buzunare individualizate prin materialitate și folosință. Acestea sunt dedicate (1)lucrului individual sau prin colaborare (verde); (2)sălilor speciale–laborator și examinare (albastru) sau (3)micului amfiteatru și împărtășirii ideilor în agora (galben). Corpul de iluminat liniar este singurul element ce leagă și ancorează alveolele.
Alte lucrări cu aceiași autori: