Comentariul autorului
Ideea centrala a proiectului este de a realiza conlucrarea intre brand si spatiul arhitectural pornind de la atmosfera, trecand prin perceptia produsului si functionalitatea specifica.
Intrarea descentrata propune - in limita celor 60mp desfasurati ai magazinului, unghiuri diverse de descoperire a spatiului si suprapunerea diverselor obiecte si produse din magazin. Fluiditatea spatiului este accentuata de scafa de iluminat perimetrala si colturile rotunjite ale peretilor.
Iluminatul profesional cu lumina alba, neutra, clara este realizat astfel incat sa poata pune in valoare diverse obiecte vestimentare afisate si este completat de o lampa-obiect alcatuita din 5 piese unice deasupra casieriei. In studiile de iluminat ale spatiului au fost cautate umbre scenografice pentru a observa imagini cat mai realiste a felului in care se vad hainele si pentru a evita o iluminare prea puternica.
In amenajare predomina materialele naturale (lemn masiv finisaj natur, piatra masiva, marmorino, iuta), culorile calde (alb, grej) si accentele de alama si bronz.
Expunerea este organizata perimetral, prezinta un soclu folosit pentru depozitare, iar in mijlocul magazinului este amplasat un corp de mobilier cu rafturi de sticla ce permite afisarea diverselor accesorii sau materiale folosite pentru comenzile personalizate. Mobilierul este foarte aerisit, alterneaza afisajul hainelor pe umeras, pe raft si pe manechine fara a le aglomera.