ro | en
Bonteria Very&So

Bonteria Very&So

Autori: arh. Csilla Negoiță, arh. Laura-Maria Ruxăndescu, arh. Diana-Adina Nine
Birou de proiectare: SC Letics Atelier SRL

Colaboratori:
Coordonator proiect: arh. Andrei Mihai Dobra (Carrefour Romania SA)
Manager de proiect: George Dobre (Carrefour Romania SA)
Manual de brand: Martin Balint (Martin Balint Studio)
Execuție: Carrefour Romania SA
Beneficiar: Carrefour Romania SA

Comentariul autorului

Acest concept s-a născut la dorința retailerului Carrefour Romania de a crea o bonterie, o drogherie.
Cea mai mare provocare a fost să creăm o imagine generală care să fie unitară cu identitatea de brand, bine definită, ce a reprezentat tema proiectului de amenajare.
Astfel s-a născut elementul de amenajare, reprezentativ brandului, plasa perimetrala expandată luminată cu banda LED culoare amber, ca suport pentru semnalistica categoriilor de produse, un element ce conturează și delimitează intreaga zonă de vânzare.
Cuvinte cheie brand și design:
- Gusturi picante / dulce și picant - impact senzorial și vizual
- Arome intense / pasionale - semnificativ / primitor
- Natural - interior cald / iluminat amber
Profilul magazinului:
- DESTINAŢIE / Frumusețe, stare de bine și sănătate
- LOCAŢIE / locație centrală / locație aglomerată / zonă centrală a orașului / centre comerciale
- PROFILUL CLIENTULUI / Mediu spre înalt
- PUBLICUL ŢINTA / Femei moderne din mediul urban cu vârste între 25 și 45 ani
- SUPRAFAŢĂ ZONĂ VÂNZARE / Aproximativ 200-300mp
- GAMĂ DE PRODUSE / 2500 - 2770
- PRODUSE: Număr mare de produse în categorii specifice
- SEMNALISTICĂ / Segmentarea categoriilor de produse
Spațiul de vânzare este împarţit în trei zone, segmente de produse, ceea ce se citește din planuri prin diferențierea la nivel de mobilier după cum urmează:
- zona frumusețe
- zona casă și sănătate
- zona machiaj - shop-in-shop cu mobilier specific
Rafturile perimetrale sunt dispuse continuu pentru a permite flexibilitatea la nivel de expunere cu un header superior specific brandului, conținând semnalistica categoriilor de produse.
Zona de make-up formeză un nucleu central cu mobilier specific, nucleu delimitat prin mobilier și panouri de plasă expandată luminat perimetral cu lumina amber.
Insulele sunt formate din corpuri cuplate, închise în ambele capete cu capete de gondola și cu semnalistică specifică brandului cu lumina tip amber.
Cele doua case de marcat sunt amplasate în zona ieșirii / intrării astfel încât să permită vizibilitatea vânzătoarei cât mai cuprinzător a spațiului de vânzare cu un backwall plin pentru imaginea de comunicare către sala da vânzare.
Acest backwall, plin către exteriorul spațiului, fie spațiu stradal fie centru comercial, este zona dedicată comunicării principale către spațiul comun, stradal.