Comentariul autorului
În urma consecințelor pandemiei din acest an, multe dintre magazinele fizice au trebuit sa-și reevalueze situația și strategia. Beneficiarul, unui lanț de magazine de încălțăminte aflat în galeriile din mai multe hipermarketuri, a hotărât să își mute activitatea în spații mult mai mici, dar cu acces din stradă. În urma acestei situații, s-a hotărât elaborarea unui concept de amenajare a noilor spații, încât acestea să fie mai funcționale, deși spațiile sunt mult restrânse și să ofere o identitate nouă magazinelor.
Spațiu de 22mp a fost organizat astfel încât să existe o expunere a produselor cât mai amplă. Astfel, pe lungimea pereților s-a optat pentru un sistem modular de etajere din tablă și țeavă de oțel – soluție simplă, dar versatilă pentru expunerea produselor de diferite dimensiuni. Pentru a compensa lipsa unei depozitări generoase, s-a amplasat câte o poliță deasupra sistemului de expunere, astfel încât două scări culisante să ofere accesul la rezerva de produse. Placarea peretelui frontal, dar și a băncuțelor pentru probă cu plăci de piatră, au ca scop sugerarea durabilității, dar face aluzie și la numele magazinului. S-au ales materiale și soluții simple, ce pot fi replicate în următoarele magazine, iar estetica dată de acestea este în acord, caracterizează și pune în valoare produsele propuse spre vânzare.
Alte lucrări cu aceiași autori: