Comentariul autorului
Ideea amenajării a pornit de la integrarea simbolului de brand și a conceptului de centralitate, sugerat direct prin forma spațiului de primire. Logo-ul este transformat în corp decorativ și folosit mai întâi în forma sa completă și structurată, marcând coloana ce devine punct de susținere al recepției. Lamele curbate accentuează fluiditatea spațiului, împreuna cu mobilierul minimal. Sigla trece apoi prin diferite variații, adaptându-se la funcțiunea încăperilor, destructurată si conceptualizată până la forma unui disc luminos. Cercul este folosit și ca decupaj în plafon în jurul stâlpilor, dezvelind rețeaua de instalații și structura de rezistență ce susține funcționalitatea spațiului. Din punct de vedere cromatic, spațiile formale au fost finisate în alb și diferite tonuri de gri, păstrând aspectul „curat” al tehnologiei. În open space, stâlpii și decupajele colorate devin accente vesele care se regăsesc și în zonele de lucru informale, placate cu finisaje fonoabsorbante în ton similar cu mocheta. Mobilierul alb cu detalii negre completează tonul modern al amenajării, aspectul general păstrând în același timp valorile traditionale ale brandului.
Alte lucrări cu aceiași autori: